Veldwerk Kenia - Reisverslagen van Annemieke Mulder - WaarBenJij.nu Veldwerk Kenia - Reisverslagen van Annemieke Mulder - WaarBenJij.nu

Veldwerk Kenia

Voor mijn MSc thesis van MGI zit ik twee maanden in Kenia om data te verzamelen over het landgebruik op Rusinga Island. Hopelijk kan ik hiermee uiteindelijk een relatie vinden met het voorkomen van de malaria mug.

Natuurlijk zal ik niet alleen bezig zijn met het veldwerk, maar ook genieten van het land en de dingen die hier te doen zijn. Samen met Ailie (huisgenootje) hebben we voor de komende twee weken al wat plannen en ook mijn vader zal een weekje mee komen kijken. Ik ben dan ook erg benieuwd wat ik hier allemaal ga meemaken!

Recente Reisverslagen:

27 Maart 2014

Oeps, iets te vroeg thuis..

11 Maart 2014

De week is voorbij gevlogen!

02 Maart 2014

Op naar een leuke week met m'n vader!

23 Februari 2014

Bijna op de helft alweer!

16 Februari 2014

Twee weken verder.. :)
Annemieke

Veldwerk in Kenia en waar anders dan op waarbenjij.nu kan ik jullie op de hoogte houden van mijn twee maanden in Mbita

Actief sinds 06 Feb. 2014
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 10133

Voorgaande reizen:

03 Februari 2014 - 01 April 2014

Veldwerk Kenia

Landen bezocht: